mandag den 13. december 2010

kl. 16.00 i dag, demonstration foran Rådhuset




Jeg forstår jer så godt,
- jeg valgte idag at gå med 2. viceborgmester Knud Larsen ud og tager imod ca. 1500 underskrifter fra frustrerede forældre i dag.
Det er godt at I gør oprør, - jeg ved endnu ikke om vi kan gøre noget?

Men der er 2 facts som vi alle må se i øjnene - faldende børnetal og at der bliver flere ældre, - samt at der har været for meget personale, normerningen har været for høj.

Jeg ved ikke på nuværende tidspunkt om der kan gøres noget (vi er nok kommet for lavt ned), men selvfølgelig vil vi prøve at få resten af kommunalbestyrelsen i tale.

Det var fint at møde jer og høre på jeres forklaringer, - og tak for Brunkagerne, Knud tog halvdelen med til Ulvsund plejehjem, og jeg tog den anden halvdel med til Vintersbølle plejehjem, hvor mine 2 piger var ude og gå lucia her på den 13. dec. luciadag. (Spejderne Sct.Clemens gruppe).

I skal endelig også vide at en del af besparelserne kunne Venstre ikke gå ind for, - men som bekendt - flertallet bestemmer. Og flere penge kan vi ikke fremtrylle lige nu.

Ingen kommentarer: