søndag den 23. juli 2017

Deltager i Spejdernes Landslejr 2017 i Sønderborg

Jeg glæder mig til igen som 5 år siden, at deltage som repræsentant for Vordingborg Kommune i Borgmesterdagen på landslejren.

 

Der vil blive vist rundt i den lokale lejr "Slottet"  der ligger i kvarteret "Slotsruinen". Deltagelse i konferencen "Creating a betyder world" - den internationale spejderbevægelse. Patruljesystemet, og hvordan Samskabelse vi bedre fællesskaber lokalt. Der afsluttes med en reception.

 

Derudover har jeg,  igen også meldt mig som frivillig jobber i 5 dage, i Callcentret. Der bliver 3 vagter af 6 timer, både dag og nat.

 

Det nye for mig er at denne gang bor jeg sammen med pigespejderne i 1 uge, - hvor jeg sidste gang boede på jobbercampen. Så denne gang bliver det helt nede i græshøjde!

 

Jeg ser meget frem til en uge med mange unge mennesker, og frivillige!




Ingen kommentarer: