mandag den 20. november 2017

Om Eva Sommer-Madsen, stem personligt på nr. 3. på Venstres liste!







































Eva Sommer-Madsen
Jeg er i Kommunalbestyrelsen på 12. år
Formand for Kultur-, Idræt- og Fritidsudvalget og medlem af Socialudvalget.
Formand for Avnø Naturcenter
Formand for Kulturregion Storstrøm

I bestyrelsen for egnsteatret Cantabile 2
I bestyrelsen for Bogø Kostskole/Idrætsefterskolen Grønsund


Jeg er 52 år, mor til 3 unge under uddannelse, gift med min landmand, og bor på slægtsgården ”Egeholm” i Kastrup. Til daglig arbejder jeg som sekretær på Musikskolen.

I min fritid er jeg vinterbader, går op i lokalpolitik, min store landbohave og min Dansk-svenske gårdhund. Jeg støtter op om mine børns fritidsopgaver i Svømmeklubben og De grønne Pigespejdere.
Stem personligt på nr. 3. på Venstres liste!

Ingen kommentarer: