onsdag den 30. oktober 2019

Desværre nyt Rådhus

Hvis Vordingborg Kommune var velhavende ville flertalsgruppens budget være i orden - men det er vi ikke!

Hjemme bygger jeg heller nyt, men istandsætter - som jeg løbende får råd til.

I det her hus er der allerede investeret 13 mio, - ny kantine, ny tilbygning til kantinen – og da jeg kom i dag,  så jeg at der netop er lukket en fløj for at renovere den.

Det virker helt gak-gak at rive den her bygning ned – 

især nu hvor der lige er dukket en ekstraordinær udgift på 22. Mio. Op – som vel skal tages af kassen!

Dagens sang:
Nu falmer skoven trindt om land - det samme flertallets budget

Nyt rådhus er en stor mundfuld, og mon ikke fuglestemmen kommer til at dale med tiden!

Det giver nemlig god mening at vi sætter borgerne først - 

I sender dårlige symboler til borgerne - nyt rådhus, - og så spare på de nære ting; 

juletræer - bogbus 
- annoncer i lokalavisen, 
det rammer de ældre, 

eksempelvis følger min egen mor kun med i avisen og ikke på internettet. 

Centralisering! – det ville Lars Løkke ikke, - han har flyttet mange statslige arbejdspladser ud i landet og decentraliseret!


Vi synes I er blevet overmodige, - Pengene fosser ud!


Ingen kommentarer: