mandag den 13. april 2020

Påske 2020

Det blev en anderledes Påske i år, her under Corona-pandemien.
Ingen familiebesøg 😥
Politisk er der ro på lokalt, Vordingborg Kommunes folkeskoler åbner i denne uge for 0-5 klasse på alle skoler og i Børnehaver.
Landspolitisk er Venstre og alle andre partier næsten sat uden for indflydelse, da Mette F. Kører det hele selv. Først i dag er der fælles forhandlinger.
Lars Løkke har udtalt at han mener man bør åbne mere op, hurtigere, så vi kan mindske den økonomiske krise i landet. Det virker fornuftigt, nu da sundhedsvæsenet faktisk godt kan følge med.
Personligt ser jeg frem til den 11. Maj, og håber at vi alle snart igen kan komme igang med vores hverdag på job, uddannelse mv. Det føles i øjeblikket som om at der er rigtig længe til🥺
Det er hårdt for de ældre der bliver mere og mere ensomme, og vi alle savner at se vores kære.
Glædeligt er det da, at vi har haft et pænt påskevejr.
Jeg  har. set diverse on-line påskeprædikener., og har i dag været ude og se på Valdemars Jagtslot i Stensby, og ellers ordnet i min have, påskehygget med min mand og 3 store børn.
Jeg håber at du også har haft en god påske.

Ingen kommentarer: