fredag den 18. december 2020

Julehilsen

 

Julen  2020

Kommunalvalget nærmer sig, - med denne kalender vil jeg gøre opmærksom på, at jeg igen stiller op til kommunalbestyrelsen.

Der sker meget i Vordingborg Kommune, nyt Erhvervsområde, Ny Storstrømsbro, Havneudvidelse, Ældreplejen er udsat, - og jeg vil fortsat gerne være dine lokale øjne, der holder øje med det hele!

COVID19 påvirker os alle sammen, det er svært når vores frihed bliver indskrænket, så vi ikke kan besøge vores nære familie og venner i det omfang vi selv ønsker.

Lad os håbe på meget bedre lyse tider i det nye år, - med ønsket om en rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Mange julehilsner

     Eva Sommer-Madsen

                                                            Venstre Vordingborg

 

Kontakt mig endelig, hvis der er noget jeg kan hjælpe med. esmadsen@vordingborg.dk / 29435871



Måske finder du denne kalender i din postkasse:




Ingen kommentarer: