tirsdag den 9. november 2021

Udvikling af Vordingborg Kommune

Jeg ønsker at bidrage til udvikling af vores kommune.

I respekt for det gamle Storstrøms Amts regionalplan og gammel Møn kommunes kommuneplan, mener jeg, at man bør samarbejde med investor om turismeovernatningsområde på Møn. Området har været udpeget i rigtig mange år.

Den konkrete plan skal naturligvis tilpasses til området, ligesom at kommunen skal tilpasse veje mm.  Der vil helt sikkert følge bosætning og arbejdspladser med!

Vi skal sætte pris på, at nogen gerne vil slå sig ned og investere i vores område!


Jeg har stemt for:

-  REMA1000 i Sallerup

-  Biogasanlæg i Køng


Jeg er for:

- Udvikling af Ferieovernatning på Møn


Jeg var imod:

- Udvidelse af Vordingborg Havn, tæt på Ore - fordi Vi i Venstre, med 

  Borgmester Knud  Larsen lovede borgerne at etape 5 ikke ville komme!


Ingen kommentarer: