tirsdag den 6. december 2022

Kommuneplanen frem til 2034


 





































Staten har sagt at den tidligere investors ansøgte plan for feriecenter ikke lever op til planloven.

Men den oprindelige fra  2005, har hele tiden været godkendt af det gamle Amt og har også indgået i landsplandirektivet. 


Jeg synes det er synd at lukke alle døre, og derfor ønsker jeg at det oprindelige forslag blot skal blive stående, det har ingen nuværende konsekvenser, eller udgifter på sig.

Kommuneplanen rækker 12 år ud i fremtiden, 2034 - til den tid er jeg næsten 70 år,  meget kan ændre sig - vi ved det ikke!. 

Der kunne jo komme en hel anden og kunne tænke sig at lave noget udvikling i området, - noget vi slet ikke kan gætte os til nu, og som alle måske vil synes godt om.

Jeg mener vi bør vente til den tid med at tage stilling.

Vi får aldrig lov at lave en kystnær udvikling igen - det var helt specielt at Venstre i sin tid gav tilladelse til 10 kystnære projekter i Danmark.

Derfor ønsker jeg at bibeholde forslaget i fremtidens kommuneplan.


Derfor kan jeg ikke støtte : 



 

Ingen kommentarer: